sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

One Week Challenge - facing the real world

Inleder denna blogg med en one week challenge! Tänkte egentligen börja blogga här först sen när jag har ett fulladdat bildsaldo med mycket sommarbilder - alltså först om ett par månader (kanske t.o.m. först på hösten), men kom fram till att man inte hela tiden ska leva i framtiden. Själv är jag tyvärr ganska duktig på det... Får 'make the best out of the situation' istället!

 Vad hände med min högra hand där...?

Idag efter träningarna fick jag inspirationen till att göra det som jag planerat redan ett tag. Nämligen:
  • Inte öppna facebook på en vecka. Alltså no facebook mellan måndagarna 17.3 kl. 00.00 & 24.3 kl.00.00.
 Dethär är stort för mig. Är nämligen varje dag minst en gång på facebook. Vad som nu händer är att jag loggar ut ur fb på datorn och så tar jag bort facebook-appen från min telefon.

Och så en annan sak som ska ske från och med imorgon.
  • Inte prata om snygga pojkar alls! Min teori: om jag inte får prata, så slutar jag också tänka.

Haha my thoughts exactly.

Vecka 12 ska handla om det jag har nu. Jag ska inte leva i nätets värld, jag ska inte drömma mig bort, jag ska stå med fötterna på jorden; äta, träna och det tråkigaste - läsa läxor. Och såklart fokusera på de människorna som finns i mitt liv just nu!

6 kommenttia:

  1. Woow, yay Julia!! :) lycka till me båda challengena, usch sku int klara av nåndera haha! Go giiirl!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihihi jee:) Tack! <3 Haha joo dom e nog ganska challenging :D Thanks giiiirl ;)

      Poista