keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

High on Life? Content on Life

Alltså jag vet inte, det kanske låter lite tråkigt att säga att jag är nöjd med livet (och inte "hög" på livet). Dock har jag haft en berg- och dalbana på sistone känns det som, och nu känner jag att det äntligen landat lite. Jag tycker faktiskt att det är så bra som det kan bli just nu, och endast tid och vad jag gör med den kan styra mig åt något håll. Svårt att förklara exakt, men jag hoppas iallafall att jag kommer att kunna förmedla den positivitet jag känner här på bloggen ibland!

Hehe tror jag slutar med två spännande bilder på Vera som jag tog för typ en vecka sedan. Använder effekten "väriluonnos".


Sry Vera XD

2 kommenttia:

  1. vackert heyxD o nejj de låter int tråkit, de låter super!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaa älä ;)
      Jeee, så känns de oxo!! :D
      Btw. vitsi konstit att din bild ändå syns här o int där under läsare..

      Poista