tiistai 10. kesäkuuta 2014

Flygresan till Delhi och den första dagen där

På torsdag efter dag med träning och shoppig med Elsa, reste jag och mamma till Delhi. Vilket då alltså är i Indien.


Vi kom fram tidigt på morgonen, jag sov i tre timmar och steg sedan upp för att äta en stor hotellfrukost (vilket jag sååå har sett fram emot). Efteråt for jag ut och sola - eller ja, ligga  skuggan. Det var 43 grader C så skulle nog annars ha stekts till döds.


Övade också att stå på huvudet i hängmattan, eller vad man ska kalla dendär till vänster, men det gick inte så bra. Bara för att bevisa att jag kan, så gjorde jag det på gräsmattan istället.


Efter ett tag tog vi taxin mot ett shoppingställe. Väldigt spännande - har aldrig tidigare shoppat i Indien!
 

Cinnabon! Har länge viljat äta detta, och kan säga att det var verkligen smaskigt.


Det fanns liksom tre shoppinghus. Bilden till vänster är tagen från det dyrare huset, och i de två andra kunde man faktiskt köpa också något! Blev så glad av att de hade Forever 21!!

Några kossor såg vi också.

Den andra dagen var vi och se i slummen, men eftersom jag har så många bilder därifrån, tar jag det i ett annat inlägg.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti