sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

herkkulakko över - kakkugalleria!

Idag tog min herkkulakko slut. Avslutade den egentligen redan igår då jag var som servitör på en studentfest (-måste ju smaka på kakorna! Och nammm vad de var goda!!). Kan dock stolt säga att jag inte fuskade en endaste en gång. Om inte nu 31.5 räknas. Men nu, lite bilder från dagens visit till kakkugalleria med Vera, Sara och Cesca!








 Kan stolt säga att jag vann tävlingen denna gång. 12 sådanadär bitar lyckades jag proppa i mig. Och aah vad gott det var!! (i början) Rekommenderar verkligen kakkugalleria. Deras kakkubuffet är 11,90€ där det ingår te/kaffe och så många kakbitar du orkar. Man får välja tre åt gången och när man ätit dem klart, får man hämta mera. Förbered dig väl kan jag bara säga. Det är inte så lätt att äta mycket som man skulle kunna tro ;)

Slut!


Stoltserade ännu i träningarna över hur många bitar jag fått i mig! Nu känns det dock sådär lagom trevligt, höhhöh. Dessa två dagar efter herkkulakkon har kanske inte matmässigt varit de bästa. Känns riktigt hur magsäcken töjts hehe. Men fr.o.m. nu ska jag igen börja äta hälsosamt! Denna gång blir det dock sötsaker, men med måtta - väldigt viktigt. Ha en god fortsättning på denna SOMMARLOVSdag!

2 kommenttia:

  1. Höhö Cesca ser helt överlyckli ut över sitt te på första bilden :'D

    VastaaPoista