maanantai 21. heinäkuuta 2014

Alone in the big city

Okej kanske lite överdrivet, men jag har typ levt i en liten lyckobubbla under veckoslutet. Jag fick gå och vakta min brors hund Money till hans lägenhet i stan under två nätter. Kan inte säga att det kändes annat än lyxigt! Och att gå ute på promenad med en pittbull sent på kvällen. Haha kände mig väldigt säker! Ena natten stannade Hannele oxo övernatt så det var riktigt mysigt. Var också och jobba och så träffades vi med Vera. Vi åt alla tre btw. i buffet i ett ställe som heter Ju Fu. Supergod sushi och kinesisk mat och så sött ställe det vid järnvägsstationen.



Första kvällen promenerade vi till Jocke och Annika som bor ca 5 min ifrån.




Money tyckte nog mer om Hannele (o Vera) än mig :D



Jag var överexalterad av att Jonas hade alla superfoods vilket syntes i dagens morgongröt..


Blev lovad om eventuella framtida hundvaktnings"jobb" vilket jag verkligen hoppas på!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti