sunnuntai 24. elokuuta 2014

går igenom bilder på telefonen

Eftersom bilder och filmer tar upp ganska mycket plats i telefonen, måste jag med jämna mellanrum överföra allt till datorn. Denna gångs bildsaldo sträckte sig ända bak till den 4.6. Mycket stuff!

Jag har även vissa inte-egna bilder på telefonen. Sådana som jag sett på weheartit, fb eller något liknande och sparat på telefonen. (Vad kallas sådana bilder förresten, har de något gemensamt namn?)
Skulle helst välja någon "kategori" och skriva skiljt om det. Men eftersom det är svårt att greppa tag om något specifikt just nu - då de känns som om tankarna svävar omkring och byter håll hela tiden, vill jag istället dela med mig lite alla olika sorters bilder. Mest dock bilder som jag tycker är lite roliga.












Denhär vet jag dock inte om jag håller helt och hållet med.. Men jag vet att vissa gör det, och jag håller på och fundera på den... Vad tycker du?
















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti