tiistai 16. syyskuuta 2014

18 år och ut och festa första gången

På lördagen var vi och firade min födelsedag - min bror hade lovat ta mig ut! Vi började med att gå ut och äta med några kompisar varefter vi träffades med de andra och efter några timmar kom vi till Namu. Varför jag berättar detta, är för att kvällen fick ett slut som jag (och stackars Astrid) nog aldrig kommer att glömma.


Dock var lördagskvällen nog den roligaste på ett tag av många orsaker. Man föredrar ju att må bra av naturliga medel - t.ex. träning, god mat, trevliga människor, roliga saker. Men ibland är det  nog ganska skönt att uppleva alkoholens avslappnande påverkan, och det att det att det känns  som om livet vore så lätt och problemfritt.. Varför kan det inte kännas så hela tiden!? :D



Nååh, vad som nu hände i slutet av natten, var att min framtand lossna. Ja lossna. På det sättet att jag hade den i handen lossna. Efter samtliga händelser och någon timme hamnade jag med ambulansen till sjukhuset och fick den tillbaka satt dit. Och som resultat vågar jag visa en suddig bild efter den nuvarande situationen.



Välkommen att följa med hur detta berör min vardag inom den närmaste veckan/veckorna. Intresserad att se vad min föda består av? Kan säga att barn på sex månader äter vuxnare än jag just nu.
Jaa nu är det väl ganska humor. Iallafall efter ett tag får vi hoppas..

10 kommenttia:

  1. Oj nej Julia :'( du to ju en vild start på din partykarriär ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jepp :// Hahaha jaa ganska vild verkligen :''D

      Poista
  2. Alltså allt jag kan säga är bara...härregud...ännu oxå! Men nää du klaraa de fint! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. De e nog gansk herregud - alltså hu lyckas man me dedä... XD
      Haha jaa hoppas dom får de fixat sen genast på månda! :D

      Poista
  3. Du e ändå söt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha voi tack Hannele - du e oxo <3

      Poista
  4. Nej de e int synd om mej! Just sånhäna saker kommer ja att komma ihåg fö resten av live, o fast ja då hadde lite svårt för att skratta kan ja gö de nu :) o dessutom e dehär bra story som ja kan berätta ti mina barnbarn haha

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha nå bra att du kan skratta åt de! Ett fint minne ;) Jaa justde - ja venaa ba om dom nu nångång får de fixat så att ja oxo kan skratta åt de. Fö siis ja kan int ens fysiskt skratta ännu :D

      Poista
    2. good joke julia good joke :D

      Poista
    3. De tuottaa faktiskt lite vaikeuksii ännu.. :D

      Poista