maanantai 27. lokakuuta 2014

hemtrevligt med rökelse


Jag har svårigheter med att bara sätta mig ned i mitt rum och läsa en bok. Det känns liksom ekvivalent med att göra ingenting. Redan att göra läxor känns krävande, men med några timmar i ett bibliotek löser det sig. Att läsa en bok tar så mycket längre, och nu när det är kallt ute går det inte sitta i solen. Nu krävs talangen att kunna känna sig bekväm hemma och bara läsa...



Älskar att sniffa på dofterna av Indiskas rökelsestickor . Köpte ett bra tag sedan en vid namnet "Cotton Flower". (Såå god doft!)

Jag tände just lite rökelse, och det gav nog en ganska skön stämning i rummet. Kanske rökelse är räddaren i nöden då det är tid att öppna dendär boken..

2 kommenttia:

  1. Oj rökelse låter jätte mysigt! Själv tänder jag på ett par doft ljus och klär mej i sköna men samtidigt trendiga myskläder :) lite som på we<3it ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahha oi joo låter ganska skönt de oxo :D Man kan ju göra alla tre! ;)

      Poista