perjantai 24. lokakuuta 2014

"jag orkar inte gå på lenkki"

Ett problem? Jag har lösningen: Lyssna på en superlåt före du ska och springa. Låter klyschigt, men det funkade för mig: -alltså jag har inte tvingat mig och jogga på flera månader, men ett tag sedan råkade jag på en låt som bara sa "klik" och det gav sådant spring i benen att jag ville ut. Believe it or not. Rekommenderar att testa t.ex. på vägen hem från skolan. Kanske det funkar? Tips på låtar nedan.











Mina senaste springlåtar- hitta dina favoriter!











(tips?) För mig funkar det att hitta låtar som väcker lite starkare känslor - vad det är har inte så stor skillnad, men om jag associerar låten med saker som får mig frustrerad, brukar det av någon orsak hjälpa, hehe. I playlisten brukar jag föredra att ha en mix av glada, energiska, ledsna, melankoliska, chilliga osv låtar. Att det liksom förser med olik energi hela tiden.



Perfekt trappa att springa på! (bilder från weheartit)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti