keskiviikko 5. marraskuuta 2014

illanviettoa chez moi

Ofta då jag "planerar in" ledig tid med tanke på att göra skoljobb eller öva piano, brukar det bli allt annat än det. Ikväll dröjde jag lite väl länge med att laga mat och äta köket tomt. Detta för att jag medan jag åt började kolla youtube-videon och inte kunde sluta titta. Alltså seriöst, det finns ju massor bra videon i youtube! Who knew? Det blev inte bara Ellen DeGeneres, utan även videon om hur att dansa (blev inspirerad av zumban), övade även lite huvud- och handstående där emellan (OBS övade), och så kom jag på något sätt till videon av en finsk tjej som heter Miisa. Och så vups - är klockan halv tolv.




Här är en video som fick mig att skratta - Miisa och Mona filmar olika saker som de gör åt "fel håll", men så editeras de till rätt håll.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti