lauantai 22. marraskuuta 2014

jam to the darkness











Tjenis! Klockan var sisådär 16, marken hade prytts av ett snötäcke och jag och Elsa befann oss på senatstorget. Att mörkret redan då lagt sig, tvingade oss att ta till ett vapen som nästintill varje fotograf hatar... Blixten. Okej, jag kallar mig inte fotograf, men hursomhelst föredrar jag att ta bilder i en ljusare omgivning (kalla mig ytlig - men weheartit). Lite musik gör dock vad som helst bra, eller hur? ;) Och ett positivt sinne. Njut av de få ljusa timmar denna tid om året, men ta också tillvara resten. Mörkret är inte efter allt så dåligt. Man kan t.ex. gå ute med musiken i öronen och fantisera sig sin egen lilla värld. Och så kan man ha en stor varig finne som ett horn på pannan utan att någon lägger märke. Härligt va!

4 kommenttia:

  1. Ja hörde att du hade gjort nån god hälsochoklad utan socker.... kunde du inte sätta upp receptet hit? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai du hörde ;D
      Problemet är att det gjordes utan mått, och jag vill ännu förbättra det aningen.
      Uppskattar dock entusiasmen!

      Poista
    2. Joo ja hörde... och fick kanske smaka lite också ... o.o

      Poista