tiistai 6. tammikuuta 2015

nyårslöften år 2015?

Vi låg och tittade på Friends med Matilda, och efter att hon begett sig blev jag lite fast då det kom detdär avsnittet där de bestämmer sina nyårslöften. Bl.a. ska Rachel sluta skvallra hela tiden, Joey lära sig spela gitarr och Ross testa något nytt varje dag. Allas nyårslöften går tyvärr inte som tänkt - Ross läderbyx-incident hehe... Ändå anser jag att nyårslöften är något värt att fundera på.

Detta år inleddes på ett härligt sätt, men också liksom lite mitt i. Idag saknar jag dock behovet av något dramatiskt. Så man kan säga att mina nyårslöften - iallafall gällande de tre följande månaderna skulle vara att fortsätta med det jag håller på med och samtidigt hitta ett lugn i mig själv. Huvudsakligen ska dessa månader handla om träningarna, skolarbetet och dem som förgyller min tid.

Matilda och Money på Christels födelsedag

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti