sunnuntai 19. huhtikuuta 2015

19 april 2015

Halloj! Livet rullar på. Jag har gått på prepkurs, jobbat, försökt studera ikapp, gått runt i fula kläder och träffat kompisar, men också försökt hitta tid för mig själv. Vi var ett tag sedan på en joggingtur med de tre kamelerna, om vilket du kan läsa här! Ikväll då jag cruisade hem från Christel fick jag en helt härlig, fridfull känsla. Totalt värt mitt ramlande och blödande sår (för andra gången!) Hehe borde kanske ha tagit Matildas skjuts.. Nämen iallafall, så var det ännu ljust ute och luften sådär skönt sval.. Sommaren är verkligen bakom hörnet. Näst på agendan ligger att ta en fotosession då det var så länge sedan sist. Får bara sån lust att fota då jag t.ex. läser Veras, Jessis och Inkkus bloggar. Måste förresten ännu dela en film av Inkku med hennes material från vår Alpen-resa!

2 kommenttia: