torstai 30. huhtikuuta 2015

citron och ingefära



Förstår inte hur det är möjligt, men blev sjuk igen denna vecka. Är redan mycket bättre, kanske tack vare mina försök till att använda mycket citron och ingefära. Ja, det finns också i den gröna smoothien på bilden. (Första gången på över ett halvt år som jag gjorde en smuutti :''D btw!) 



Som alltid suger det att vara sjuk och inte få träna. Jag bara förlorar energi och det slutar med att jag sätter mig i soffan och tittar på Desperate Housewives istället för att öppna Företagsekonomi-boken. Terrible! Idag ska jag försöka sluta tycka synd om mig, sköta lite ärenden och pina mig själv i bibban innan vi träffas hos Inkku med Alpen-gänget. Och ja, hoppas nu alla har en riktigt kiva vappen. Drick inte alltför mycket!

2 kommenttia:

  1. Naaaaam looking good! <3 o jamen de hadde vi! Me lite tramppahoppande kan de ju int gå fel ;'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo de va gott <3 Och verkligen, en helt superkiva valborg!! Hehhe absolut ;)

      Poista