sunnuntai 26. huhtikuuta 2015

då prepkurs, jobb och träningar är tidstjuvarna




Ett genombrott! Vaknade kvart före sju en lördagsmorgon utan väckarklocka. Hade en hel timme tom tid innan jag skulle åka iväg. Det var perfekt solväder ute och en chans för mig att damma av kameran lite.




Låt fotona symbolisera det lugn och den positivitet som jag kände extra mycket vid stunden jag tog dessa bilder. För övrigt känns det lite hektiskt, då redan prepkursen (och mina skröpliga försök till att läsa på egen hand) och så jobbet & träningarna på mb-center sväljer så skrämmande mycket tid. Inget fel med det, då aktiviteterna antingen - åtminstone i teorin - är utvecklande, nyttiga eller roliga, men de sänker sannolikheten av att jag den resterande tiden skulle inspireras till att vara artistisk och kreativ och försöka fota fina bilder. Vilket jag alltså gärna skulle göra. Men naturligtvis är det inte hela världen. Man kan inte få allt på en gång, fastän det ju nog skulle vara helt najs. Och ibland är det kanske bara bättre att försöka satsa på färre saker lite hårdare än på många saker sådär halvhjärtat..

4 kommenttia:

  1. Ååå jag blir lite avundsjuk av din tränings spirit! Jag bara inte ooorkar dra mej till salin....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehhe nå ja har nog ovanligt mycke inspis ti BJJ, men ren jobb e 3x/vecka o träningar ba 3x/v så blir de att ja e där helt massor xD Men int kan man helatiden ha jättemycke fiilis o träna så de e helt ok! o hei du kan ju ren stå på händerna så int behövee du ens träna ;D

      Poista
  2. Haha juust de handstående löser allt xD njåå hoppas att träningsfiilisen sku komma tibax snaart!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahha joo? ;D o joo månne int no stress :)

      Poista