keskiviikko 8. huhtikuuta 2015

le printemps


Varför känns det bara så bra ibland? Utan att liksom kunna sätta ett finger på vad det är. Jag känner mig löjlig då jag bara går och blir inspirerad av allt. Av Jessis böcker, Matildas parfymer, t.o.m. av att studera till inträdesprovet. Jag tror vårens närmande har med saken att göra.




På måndagen började jag en ny hälsosammare cykel. Att gå tidigt och lägga mig, vakna tidigt, äta regelbundet och träna mångsidigt. Det rekommenderar verkligen alla - jag kände mig genast på tisdagen så mycket bättre.


bilden som på weheartit fått 600(!)hjärtan, från Turkiet  

6 kommenttia:

  1. 600 hjärtan?? Härteguuuud!!! Den e helt sikafin! <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo xD haha ja kelaa int, helt jätte läppä! http://m.weheartit.com/entry/172409095/via/juliak_96 O taack ^^

      Poista
  2. omg du e ju en rikti weheartit stara XD grattis!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä I know ;) tacktack!
      nämen helt jätte smart av christel o kela att sätta den ti weheartit :D

      Poista
  3. hihii härlit inlägg ! ^^ :) xoxo gossipgirl ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämen tack gossipgirl;) man blir så glad! <3

      Poista