sunnuntai 2. elokuuta 2015

förändringar

För tre år sedan var jag en skoltrött femtonåring som just skulle börja gymnasiet. Då kändes det som att bli student liksom var jätte långt bort i fjärran. Jag trodde att jag efter gymnasiet skulle vara så vis och klok och veta exakt vad jag vill göra i livet. Men här är man nu sen tre år senare, visserligen känner jag mig lyckligt lottad - fina upplevelser och alldeles underbara vänner. Men det känns tragiskt att detta är skedet i livet då vi kommer att gå så olika vägar. Veckoslutet har varit en berg-och-dalbana av känslor. På fredagen hade Vera och Jessi sin storslagna goodbye-fest, lördagen samlades hela alpen-gänget i vår Tölö-kämppä och samtidigt var vi sista gången alla tillsammans på åtta månader. Och idag åkte sydney-sistersen iväg.

bilderna från fredag kväll hos Vera



Alpen memories

(anti-lärkorna;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti