perjantai 7. elokuuta 2015

sjunde i åttonde år femton



Halloj! Sitter för tillfället i tåget påväg till Ekenäs och försöker varva lite ned. Min demens blir inte så mycket bättre av att redan allt bostadsfixande tar upp 120% av hjärkapaciteten. Och så försöker man liksom leva ett funktionellt liv vid sidan om det.. Meen det går nog framåt, sakta men säkert. Idag har det varit soligt och jag har sprungit runt och skött ärenden.När jag satt mig i tåget och började kolla på bilder från senaste månaderna märkte jag att sidu fan, det har varit en ganska jävla bra sommar ändå. Efter junis jobb har juli och augusti varit fyllt av både yrande och zen moments och liksom allt där emellan. Fastän solen inte visat sig lika ofta, har denna sommar fått skina på andra sätt. Nedan diverse bilder som jag inte lagt upp tidigare.

talviturkkin(...) fo i Hanneles lande!









min rumpa var död i tre dagar efters Christels leg day program





love yah A <3



sneakpeak ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti